Co jeść, aby zwiększyć masę mięśniową?

budowa masy mięśniowejOprócz rozszerzenia poziom energii podczas ćwiczeń ryżu zachęca również do tworzenia masy mięśniowej, dzięki jego podaży węglowodanów złożonych. Obecnie istnieje wiele planów wychowania fizycznego, którego głównym celem jest osiągnięcie wyższego tonu i rozwoju mięśni.

Pomimo tego, istotne jest, aby wziąć pod uwagę niektórych pokarmów, które odgrywają główną rolę, aby osiągnąć dobre wyniki. Istnieje możliwość wyboru suplement diety uzupełnienie efekty ćwiczeń. Jednak najlepiej jest zrezygnować dla składników organicznych, których składniki odżywcze korzyści mięśni zdrowia na wiele sposobów. Biorąc pod uwagę, że wiele osób stara się wzmocnić swoje mięśnie, zebraliśmy 7 pyszne żywności, które zawierają białko, kwasy tłuszczowe i wiele innych kluczowych substancji w celu ich wzmocnienie.

Dodać je do swojej diety!

Szpinak

To pyszne warzywo zielony jest jednym z najlepszych opcji dla każdej diety; Jest niskokaloryczna, zawiera bardzo mało tłuszczu i jest pełne antyoksydantów i niezbędne aminokwasy, które pomagają wzmocnić chudego masy ciała.

Zaleca się dla planów utraty wagi, ponieważ wydłuża uczucie sytości i poprawia zdrowie metaboliczne. Ich niezbędne minerały zapobiec, osłabienie mięśni, utrzymanie równowagi stężenia elektrolitu. To jest wysoka wartość energetyczna, która promuje sport performance.

Suszone owoce

Orzechy włoskie, migdały, a wszystkie różne suszone owoce mogą pomóc przyrost masy mięśniowej, dzięki jego istotny wkład zdrowych tłuszczów i aminokwasów. Każda porcja 100 g zawiera maksymalnie 20 gramów białka o wysokiej wartości biologicznej, które są łatwiej wchłaniane.

Są one istotnym źródłem kwasów tłuszczowych omega 3 i związki przeciwutleniacze, które pomagają zachować zdrowie mięśni. Ich wkład z włókien utrzymuje optymalny proces trawienia i zmniejszyć lęk dla żywności, aby uniknąć niepotrzebnych „Pecks”.

Soczewica

Soczewica są jednym z najbardziej popularnych warzyw ze względu na ich odmian ogromną wartość odżywczą. Są bardzo mało kalorii i zawierają błonnik i antyoksydanty, które przynoszą korzyści zdrowotne. W odniesieniu do zdrowia mięśni ich niezbędne minerały pomoże zapobiec szkodom i odwodnienie mięśni.

To sprawia, że niewielkie ilości aminokwasów, które pomagają formularza i zwiększenia masy mięśniowej. Ich złożone węglowodany pomagają mieć dobry poziom energii, zwiększenie wydajności podczas ćwiczeń.

Pierś z kurczaka

Pierś z kurczaka jest chude mięso, które mogą być spożywane regularnie do uzupełnienia źródła zasilania w celu utwardzenia mięśni. Ta część kurczaka ma bardzo mało tłuszczu i dostarcza do 22 g białka na 100-gramowych porcji. Optymalne przyswajanie białek jest kluczem do utrzymania mięśni masa.

Tłuste ryby

Tłuste ryby, takie jak łosoś i tuńczyka, są idealne żywności na każdy plan diety, który ma jako cel, aby schudnąć i poprawić wygląd postać. One są dość umiarkowane w kalorie i zawierają znaczne ilości aminokwasów, witamin i minerałów, które wzmacniają mięśnie.

Każda porcja 100 g zawiera do 21,5 g białka, w zależności od typu wybranego ryb. Zawiera znaczne ilości kwasów tłuszczowych omega 3, poprawić krążenie i pomaga zachować zdrowe mięśnie. Konsumpcji, co najmniej 2 razy w tygodniu, spowalnia lęk przez jedzenie i poprawia zdrowie układu sercowo-naczyniowego.

Kurze jajka

Umiarkowane spożycie jaj ma wiele korzyści dla masy ciała i mięśni. Chociaż przez długi czas sądzono, że mogłyby one wpływać na zdrowie, dziś jest jasne, że ich podaży składników odżywczych promuje wiele form opieki społecznej.

Są ważnym źródłem witamin, minerałów i kwasów tłuszczowych, które pomagają zapobiec awarii energii przez cały dzień. Zawierają one ważne dawki białka łatwe przyswajanie, które wspierają proces wzmocnienia mięśni masa. One przyczynić się do poprawy wyników sportowych i zapobiec objawy zmęczenia, wynikające z treningu. Jest jedzenie bardzo napełniania, które można zachować lęk, pod kontrolą, aby uniknąć przejadania się.

Jedzenie ryżu

Ryż jest częścią grupy żywności węglowodany złożone. Te składniki odżywcze są przechowywane w organizmie i, następnie, są używane w tworzeniu masy mięśniowej. Węglowodany służą jako „paliwa” dostaw dla komórek, przedłużenie poziomu energii podczas ćwiczeń. Najlepiej wybrać „kompleksowa” prezentacji, ponieważ zachowuje jego błonnika i innych składników odżywczych, które przynoszą korzyści ciała. Wciąż nie obejmują tych pokarmów w diecie? Jeśli Twoim celem jest mieć kilka więcej silny i stonowanych mięśnie, nie wahaj się zwiększyć zużycie wszystkich tych składników.

Dodaj komentarz