9 prostych sposobów na płaski brzuch

sposoby na płaski brzuchPodczas gdy zrównoważona dieta odgrywa ważną rolę, jeśli chodzi o noszenie płaski brzuch, jest również ważne do ćwiczeń i unikać pewnych pokarmów, które możemy nadmuchać. Jeśli chcesz zrobić swój wygląd płaski brzuch może być łatwiej co są w stanie uwierzyć w pierwszym. Umieścić w praktyce te proste wskazówki i szybko można zobaczyć wyniki. I to, że często dodać do Twoje przyzwyczajenia tak proste, jak który wskażemy poniżej będzie co Oznacz różnica i to, co pomoże nam czuć się naprawdę dobrze.

Zrezygnuj z jogurtu

Jogurty mają wiele właściwości, ale jeśli szukasz płaski brzuch należy unikać spożywania ich w porze kolacji. Wiele z tych produktów mają dużą ilość dodawanego cukru, jak również laktozę, która jest naturalny cukier, który jest często trudne do strawienia.

Kombinacja laktozy z dodatku cukru może powodować stan zapalny i obrzęk brzucha. Jednak jeśli uważasz, że jogurt jest najlepszym wyborem dla Ciebie w porze kolacji, wybrać jeden, który ma co najwyżej 8 gramów cukru.

Dodaj osiem minut ćwiczeń przed snem

Jeśli nie osiem minut ćwiczeń przed snem widać, jak budzisz się z dużo bardziej płaski brzuch. Ponadto jeśli ćwiczysz sportu codziennie, można uzyskać do utraty wagi. Zalecane ćwiczenia w tym zakresie składa się z stojący z od siebie na szerokość ramion stóp. Będziemy potrzebować niektóre hantle.

Idziemy w dół pośladków do squat, będziemy wzrost i zwiększyć obciążenie hantle. Powtórz ćwiczenie kilka razy aż osiem minut. Między jedną a drugą będzie mógł wstrzymać do 20 lub 30 sekund.

Przekonaj się do zimnego prysznica

Zimno przed snem nie tylko prysznic może być coś wielkiego dla krążenie krwi, ale również tak, że Twój brzuch jest płaski. I to, że dzięki zimny prysznic można dostać się do obniżenia temperatury ciała i stymulować tłuszczu brunatnego, tkanki, która jest odpowiedzialna za zużywania energii do podniesienia temperatury ciała. W ten sposób można dostać się do spalania kalorii. W przypadku że Ci nie daje zimny prysznic, możesz zdecydować się na ciepłej wody, ale nie gorące.

Jedz śniadanie prawidłowo

pożywne śniadanieDzień zacząć od dobrego śniadania jest niezbędna, ponieważ w ten sposób kwas masłowy przyczyni się do zmniejszenia stanu zapalnego w organizmie i zwiększenie odporności na insulinę. Dobrym wyborem może być połączenie płatków owsianych, czekolada, jagody, orzechy i cynamon. W ten sposób można dostać się do stymulowania jelita i Ci mniej spuchnięty. W tym samym czasie poczujesz się znacznie lżejsze.

Zapomnij o określonych rodzajach żywności

Kuchnia Chińska jest zwykle jednym z głównych elementów sodu i spowoduje to, że możesz być bardziej spuchnięte. W tym samym duchu jest meksykańskie jedzenie, które zawiera także duże ilości sodu.

Nie stosuj cukru

Nawet jeśli uważasz inaczej, cukru wolna dziąsła nie są tak nieszkodliwe, jak się wydaje. Liczne badania wykazały, że sorbitol, rodzaj alkoholu, używany w gumy bez cukru, cukru wymaga powolne trawienie. W rezultacie sprzyjające fermentacji bakterii i to właśnie powoduje biegunki, wzdęcia i wzdęcia. I to nie wszystkie, ponieważ do gumy do żucia, możemy wysłać sygnał do naszego mózgu, który wzbudza apetyt.

Batoniki musli nie są do końca zdrowe

Bary zbóż może wydawać się doskonała przekąska, ale prawda jest taka, że ty nic błędnego i z różnych powodów. Te pozornie nieszkodliwe żywności zawierają laktozę z serwatki, dla jakiej przyczyny obrzęk. Również nasiona soi, które mają tendencję do gazów jest również przedstawione. Pamiętaj, że to jest produkt przetworzony i udowodniono, że ten rodzaj żywności ma więcej kalorii, niż można było myśleć, więc jest prawdopodobne nas przyrost masy ciała.

Koktajle tak, ale tylko z odpowiednimi składnikami

Ale obecnie uważam, że jest niskokaloryczna i bardzo dobrze przygotowany, trzęsie wszystko, jako coś naturalnego, co można zrobić samemu. Trzęsie handlu mają tendencję do substancji chemicznych, które przeciwdziałać pozytywny efekt naturalnych składników odżywczych i które służą do ich zachowania. W związku z tym najlepiej jest, że zdecyduje się na ekologicznych alternatyw i rozwijać je we własnym zakresie.

Może zawierać składniki takie jak:

  • Szpinak
  • Nasiona
  • Mleko migdałowe
  • Olej kokosowy
  • Owoce